Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?
Het retourneren vanuit uw account is makkelijk en overzichtelijk. Om een vlotte afhandeling te garanderen vragen wij u de volgende stappen te nemen.
Log eerst in op uw account en navigeer naar uw account overzicht. Dit kunt u doen door rechts boven op "Inloggen" te klikken. Gebruikt u een mobiel apparaat kunt u onderaan de pagina op het inlog icoontje drukken. |
Stap 1Eenmaal ingelogd komt u terecht op uw account-dashbord. Hier vind u al uw account informatie. In de rechter kolom klikt u op "mijn bestellingen" |
Stap 2Hier vind u een overzicht van uw recente bestellingen. Kies nu de bestelling die u wil retourneren door op "bekijken" te klikken. |
Stap 3Op dit scherm krijgt u het overzicht van de bestelde artikelen. Onderaan de pagina vind u een knop met "Artikelen retourneren" Deze klikt u aan om naar de volgende pagina te gaan. |
Stap 4Op deze pagina kunt u aangeven welke artikelen er geretourneerd worden. Verder zijn er nog een aantal velden welke u invult. U kunt een reden opgeven voor het retourneren, en welke actie wij moeten ondernemen. Verder kunt u een eventuele opmerking plaatsen. Als alle velden zijn ingevuld klikt u op "Verstuur" |
Retourmelding ontvangen
Nadat wij uw retourmelding hebben ontvangen gaan wij deze voor u controleren. Nadat de retour aan alle voorwaarden voldoet zullen wij de gewenste actie ondernemen.