PH Tegeltechniek
Schoepenweg 45
8243 PX Lelystad
Nederland
Veelgestelde vragen
Verzendinformatie
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Een bestelling kan opgedeeld worden in drie categorieën. Elke categorie heeft zijn eigen levertijd. Hieronder benoemen we per categorie de verwachte levertijden.
Pakket of brievenbus zendingen
Lengtevracht
Palletvracht
Pakket- of brievenbus zendingen
Op werkdagen voor 16:00 besteld de zelfde dag verzonden. U kunt er vanuit gaan dat u de zending de volgende dag in huis heeft. Ook op zaterdag worden deze pakketen bij u aangeboden. Alleen op zondag en maandag worden er geen pakketten verzonden. Nadat wij uw bestelling hebben aangemeld bij PostNL ontvangt u een e-mail met de track & trace gegevens.
Lengtevracht
Op werkdagen voor 13:00 besteld de zelfde dag verzonden. Met lengtevracht worden pakketen bedoeld die langer zijn als 178 cm. U kunt hierbij denken aan tegelprofielen, waterpassen of rijen. Lengtevracht wordt verzonden met Transmission. Wij moeten deze zendingen voor 14:00 gereed hebben voor afhaling. Aangezien lengtevracht erg kwetsbaar is tijdens het transport hebben wij wat extra tijd nodig om deze zorgvuldig te verpakken.
Palletvracht
Op werkdagen voor 13:00 besteld de zelfde dag verzonden. Met palletvracht worden zendingen bedoeld die zwaarder zijn als 125 kg. U kunt hierbij denken aan zakken tegellijm e.d. Producten die u besteld die wij op voorraad hebben in ons magazijn in Lelystad verzenden wij met Transmission. Het kan voorkomen dat het qua levering sneller is om uw bestelling rechtstreeks laten bezorgen door een van onze leveranciers. Als dit het geval is dan stellen wij u hiervan op de hoogte en informeren wij u over de leverdatum.
Deellevering
Indien uw bestelling uit verschillende magazijnen verzonden wordt ontvangt u uw bestelling met verschillende vervoerders. Wij proberen uw zending zo in te plannen dat alle goederen op een dag geleverd worden. Het kan dan ook voorkomen dat u van een bestelling meerdere track & trace e-mails ontvangt.
Ik heb de bezorger gemist, wat nu?
Post NL
Indien uw pakket is verzonden met PostNL zal de bezorgen in eerste instantie proberen uw bestelling af te leveren bij uw buren. Lukt dit niet zal de bezorger uw pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt brengen. Als dit het geval is zal de bezorger een briefje bij u in de brievenbus doen. Ook kunt de informatie terug vinden in de track & trace mail die wij u verzenden.
Lengtevracht
Hebben wij een lengte pakket naar u verzonden, dan doen wij dit met de vervoerder Transmission. Deze zal indien u niet thuis bent uw pakket bij de buren afleveren als dit mogelijk is. Lukt dit niet, zal de volgende werkdag een tweede bezorg poging zijn
Palletvracht
Bij palletvracht zal de chauffeur met u bellen om te vragen om de pallet bij u voor de deur te zetten. Bent u niet telefonisch bereikbaar zal de chauffeur contact opnemen met ons. Wij geven de chauffeur dan toestemming de pallet te plaatsen. Mocht het regenen hoeft u zich geen zorgen te maken. Wij pakken de pallets goed in zodat deze tegen een renbuitje bestand zijn.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een Post NL punt?
Standaard pakketten
Ja, dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces. U kunt uw pakket afhalen bij één van de ruim 3.000 PostNL ophaalpunten. Nadat U uw bestelling heeft afgerekend kun U uw bestelling de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. De bestelling ligt klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum.
Uitzonderingen
Bestellingen die wij met lengtevracht en/of met een pallet moeten vervoeren kunnen niet op een PostNL worden afgeleverd.
Bestelling retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Alle informatie die u nodig heeft om uw bestelling te retourneren vindt u op onze retour pagina.
Hoe snel wordt mijn retour terug betaald?
Het gecrediteerde bedrag zullen wij binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour naar u terugstorten, mits het product reeds in goede orde door ons is ontvangen.